Наказ про пiдсмки НВР II семестр

СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА № 140

 

НАКАЗ

 

 

 

«___»_________20___р.                                                                                 № _____

 

 

Про підсумки навчально-виховної роботи

 за  ІІ семестр 2016 – 2017 н.р.

 

Навчально-виховна діяльність педагогічного колективу школи у 2016 – 2017 навчальному році була спрямована на практичну реалізацію основних положень Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», виконання нормативно-правових актів у галузі освіти, документів Міністерства освіти і науки України, наказів та рекомендацій Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) та управління освіти, молоді та спорту  Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації.

У ІІ семестрі 2016 – 2017  навчального року педагогічний колектив школи  продовжував  роботу над новою проблемою «Підвищення рівня професійної майстерності педагога як умова всебічного розвитку учнів, формування системи патріотичного виховання та ключових компетентностей успішної особистості випускника школи».

Основна увага приділялася створенню умов для реалізації кожним учнем права на отримання освіти відповідно до його можливостей, інтересів, нахилів, подоланню розбіжності у забезпеченні внутрішньої цілісності, послідовності вимог до оцінювання, управління учнями, виконання завдань школи.

Найважливіші питання шкільного життя розглядалися на засіданнях педагогічних рад.

На педагогічній раді (грудень 2016 р.) висвітлювалися питання: «Морально-духовний розвиток дитини – запорука успішності виховання громадянина держави. Рівень забезпечення якості навчальних досягнень учнів за І семестр 2016 – 2017 н.р.». Заступником директора з виховної роботи Гурбік С.М. були висвітлені проблеми формування духовно-моральної особистості учня в сучасній школі. Вчителем історії Гузій І.І.  – історія становлення духовно-морального виховання учнівської молоді. Класним керівником 8 – Б класу Литвиненко Т.А. – духовно-моральний розвиток особистості у виховній системі класу. Головою методичного об’єднання вчителів початкових класів Іоновою І.М. було піднято питання  про морально-духовний розвиток молодшого школяра.

Про рівень забезпечення якості навчальних досягнень учнів за І семестр 2016 – 2017 н.р. доповідала заступник директора з навчально-виховної роботи Кісіль Ю.В.

У ході жвавого обговорення педагогічний колектив дійшов висновку, що формування громадянина – патріота України, підготовленого до життя з високою національною свідомістю; виховання громадянина,  який  здатний побудувати громадянське суспільство, в основу якого були б закладені та постійно втілювалися демократія, толерантність та повага до людини, набуває сьогодні особливого значення. Патріотизм у сучасному розумінні – це відчуття того, що на моєму уроці, в моєму класі, школі, районі, місті, країні – все мене стосується, все залежить від мене. Саме тому колектив школи зачепив цю тему в сьогоднішні нелегкі часи.

З 16.01. – 27.01. 2017 року у школі проходила декада історії. Проведення предметної декади є ефективним засобом підвищення пізнавального інтересу до вивчення історії, стимулювання творчої активності учнів.

Декада історії – це не тальки розвага для учнів, скільки одна з форм організації навчання, засіб виховання, шлях до розуміння історичного процесу в минулому і сьогоденні.

Розпочалася декада історії з усного журналу «Сторінками історії рідного краю» для учнів 5 – А класу (вч. Гурбік С.М.).

Активність проявили учні 8-х класів у відеоподорожі до минулого.

Належний рівень знань показали учнів 7 – 9-х класів при проведенні історичного марафону «Аукціон знань» (вч. Гузій І.І.), впевнену перемогу в якій отримали учні 8 – А класу.

Протягом тижня були проведені виховні години історичної тематики у 5 – 11-х класах «Соборна наша Україна».

В рамках декади історії проникливо та урочисто, вражаюче, неповторно пролунали діалоги літературно-музичної композиції, присвяченої Дню Соборності та вшануванню пам’яті Героїв Крут, де учні школи мали можливість продемонструвати шану до національного вбрання – всі учасники заходу були одягнені у вишивані сорочки. Саме в цей день буде підкреслено, що наша школа може пишатися тим, що має гідного випускника – нащадка українців-патротів – Дмитра Яроша, який віддав своє молоде життя заради щасливого майбутнього України.

Цікаво та змістовно проходив відеолекторій «День Соборності», інтерактивний урок, присвячений пам’яті героїв Крут  для учнів 10-11-х класів (вч. Гурбік С.М. та Гузій І.І.).

Вчителі історії Гурбік С.М. та Гузій І.І. залучали школярів 6 – 11-х класів до всіх заходів, що відзначилися масовістю, оригінальністю, творчістю учнів.

Пізнавальною та змістовною стала лекція в Музеї Української революції.

Під час проведення декади вчитель історії Гузій І.І. запросила колег на уроки. Слід зазначити, що Ірина Іванівна та Сніжана Миколаївна вдало організували прийоми розвитку пізнавальних здібностей учнів, а саме самостійну роботу, проблемні ситуації, втілено поєднання дидактичних принципів науковості, послідовності, доступності, наочності.

Вчителі показали високий рівень володіння сучасними інформаційними технологіями, раціональне використання часу, чіткість і послідовність у проведенні уроків та різноманітних заходів.

З 30.01 – 03.02. 2017 року у навчальному закладі проходив тиждень зарубіжної літератури, головними завданнями якого було:

  • популяризація зарубіжної літератури як шкільного предмета і суміжних з нею дисциплін;
  • розвиток інтересу учнів до зарубіжної літератури і читання;
  • поглиблення і поширення знань учнів з предмета;
  • сприяння розвитку читацької культури учнів;
  • виявлення літературно обдарованих дітей;
  • організація неформального учнівського спілкування, сприяння самоствердженню та самоорганізації школярів;
  • розвиток самостійної творчої діяльності вчителів-словесників.

Протягом тижня відбулися: музично-тематична композиція “Заметался пожар голубой …”; конкурс-інсценізація байок; виступ драматичного гуртка школи із виставою “Де сховався Синій птах”.

З метою розширення і поглиблення лінгвістичних знань, розвитку комунікативних умінь і навичок, згідно з річним планом школи  на 2016-2017 н.р. з 13.02. по 17.02.2017 року   учителями англійської мови Ропій Л.В. та Кривець С.М. було проведено тиждень англійської мови.

Метою проведення тижня є удосконалення знань, вмінь та навичок отриманих на уроках англійської мови, розширення світогляду та ерудиції учнів, розвиток їх творчих здібностей, самостійності, естетичних смаків, виховання любові й шанування людей свого рідного краю та мови якої вивчається, а також формування вміння концентрувати увагу, логічно викладати думки, заохочувати учнів до роботи над собою, виховувати інтерес до вивчення англійської мови. Проведенню кожного заходу передувала ретельна підготовка.

Відкриття тижня розпочався на загальношкільній лінійці в актовій залі для всіх учнів школи, на якій учні були ознайомлені з планом проведення заходів.

У вівторок проходив день художнього мистецтва англійською мовою для учнів 1-2 класів, де маленькі школярі пригадували та закріпляли вивчені літери в ігрових формах, а також проходив конкурс ребусів для 3-6 класів. У цей святковий день 14 лютого присвячений Дню Святого Валентина, проходив конкурс плакатів Love is…(7-11 класи)

У середу проходив День країнознавства, де учні 11 класу взяли участь у конференції ‘Travelling through the England”на якій презентували свої проекти про англомовні країни, також була надана можливість за допомогою інформаційних технологій представити проекти на задану тему. День театру пройшов у школі 16 лютого, де учні 1-6 класів брали активну участь в інсценуванні казок, декламування віршів, пісень. А для учнів старшої школи 8-А клас провів захід ‘Shakespeare’s festival’’. В п’ятницю була проведена традиційна гра між шостими класами Брейн-ринг.

З 27 лютого по 10 березня 2017 року  проходила декада української мови та літератури. Для проведення відповідних заходів було складено план, який був погоджений на засіданні МО та затверджений директором школи Семенюк О.Є.

Декада розпочалася з оформлення літературних газет, плакатів, присвячених пам’яті Т. Шевченка серед учнів 8 – 10 класів.

Протягом цих днів було проведено ряд заходів. Це і шкільний конкурс на краще прочитання поезій Т. Шевченка серед учнів 5 – 10 класів; учитель Брижата Н.І. з учнями 7 – 8 класів  переглянули  документальний  кінофільм  «Т. Шевченко – Заповіт»;  організовано зустріч з українським письменником, членом спілки письменників України Самойленком А.П., який прочитав свої нові поезії, представив нову книгу, провів бесіду з учнями; проведено урок-семінар «Мистецька спадщина Т.Г. Шевченка» для учнів 8 – 9 класів; учителем Брижатою Н.І. проведено брейн-ринг серед учнів 7-х класів за темою «Чи знаєш ти Т. Шевченка ?»; учителями Сидоренком М.Д., Брижатою Н.І., Троцько Г.А. підготовлено і проведено літературно-музичну композицію до Дня пам’яті Т. Шевченка.

Проведення декади української мови та літератури дало можливість учням більше познайомитися з життєвими віхами, мистецькою, поетичною спадщиною поета Т.Г. Шевченка.

Кафедра вчителів приклала багато зусиль, щоб донести до своїх вихованців, яке значення має творчість Т. Шевченка не тільки в українській літературі, а й у світовому контексті.

З 20.03.-24.03.2017 р.  пройшов тиждень початкової школи.

Протягом цього тижня було проведено виставку малюнків на тему: «Земля – наш рідний дім», де було охоплено учні 1 – 4 класів. Творчі діти, які разом з батьками виконали малюнки, в які вклали всю душу, проявили любов до свого краю, до рідної землі та України.

Учні 2 – А та 3-го класів взяли участь у вікторині «Мої улюблені казки».

Дітлахи 2 – А класу інсценізували казку «Ріпка» та гумористичний вірш «Хитра Киця».

Майстер-клас з трудового навчання був проведений класним керівником 2 – Б класу Дрогою А.М. Красиві, яскраві, різнобарвні квіти виготовили з паперу.

«Казка іде до нас у гості» – цей захід проводили вчителі перших класів Норик М.І. та Кашуба М.В. Діти зробили постановку казок «Круть-Верть», «Коза Дереза». Яскраві костюми, бадьорий настрій супроводжували акторів та глядачів протягом всієї вистави.

Виховний, пізнавальний, розвивальний характер носив захід «Королівство ввічливості», який провели учнів 4-го класу разом з класним керівником Кочерівець І.Л.

30 березня 2017 року у СЗШ № 140 пройшло засідання педагогічної ради на тему: «Нові прогресивні технології – шлях до формування творчої особистості, життєвих компетентностей учнів».

Метою педагогічної ради було: поглибити знання про інноваційні технології навчання, обмінятися досвідом з їх використання, обґрунтувати доцільність впровадження інновацій в навчально-виховний процес з метою формування  життєвих компетентностей учнів, проаналізувати  роботу  вчителів у світлі  інноваційної діяльності.

У своєму виступі заступник директора з навчально-виховної роботи Кісіль Ю.В. підкреслила роль нових технологій у розвитку навчального-закладу; вчитель історії Гузій І.І. – про формування історичної свідомості учнів внаслідок впровадження інноваційних технологій; вчитель географії Нечай С.С. висвітлила питання технологій створення ситуації успіху на уроках географії.

Поділилися своїми надбаннями та родзинками: вчитель початкових класів Норик М.І. («Впровадження технології розвитку творчої особистості в початковій школі»), вихователь ГПД Тупчій В.В. («Використання інтерактивних технологій в початковій школі», вчитель початкових класів Дрога А.М. («Розвиток пізнавальних інтересів учнів традиційними та інноваційними методами»), вчитель інформатики Даценко Т.О. («Проектні технології як засіб спонукання учнів до самостійної та пошукової діяльності»).

Психолог школи Скоробреха О.С. розповіла про систему роботу соціально-психологічної служби школи.

Заступник директора школи з виховної роботи Гурбік С.М.  підвела підсумки  моніторингу виконання існуючих комплексно-цільових програм у школі.

Наприкінці, директор школи Семенюк О.Є. подякувала всьому педагогічному колективу за плідну і творчу співпрацю та ознайомила з науково-педагогічним проектом «Інтелект України», до якого долучилася школа. І, саме, 1 вересня 2017 року двері школи вперше відкриються для діточок 1-го класу за цією інноваційною програмою. 

З 03 по 14  квітня 2017 року  проходила декада природничих дисциплін.

Протягом тижня пройшли заходи, які сприяли підвищенню інтересу школярів до предметів географії, біології, хімії, екології, розширили знання, дали можливість дослідити та презентувати цікаві теми.

Тематична декада природничих наук розпочалася з виставки учнівських малюнків “Збережемо планету зеленою і чистою”. В своїх творчих роботах учні 5-7 класів аналізували стан навколишнього середовища, пропонували різні способи його покращення та закликали оберігати природу.

Для учнів 9 класу був презентований географічний відео-зал “Великі чудеса України”, завдяки якому вони здійснили віртуальну екскурсію країною. 

Між учнями 6 класів була проведена вікторина “Океан загадковий”. Метою заходу було ознайомити учнів із різноманітністю середовищ життя; схарактеризувати водне середовище, способи пристосування організмів до життя в ньому; розвивати увагу, пам’ять і мислення учнів, відпрацьовувати вміння аналізувати та узагальнювати інформацію, удосконалювати навички самостійної та пошукової діяльності; формувати науковий світогляд, виховувати сумлінність та наполегливість під час виконання завдань, любов до природи, живих організмів.

Для учнів 10- 11 класів демонструвався науковий фільм ” Історія світу за 2 години ”  після перегляду якого учні аналізували та робили висновки  стосовно розвитку органічного світу.

Між учнями 7-х класів була проведена гра-вікторина «У світі тварин». Учні 8-х класів мали змогу перевірити свої знання  під час хімічного брейн -рингу “Світло великого закону “. Метою заходу було поглибити свої знання з хімії, розвивати увагу, пам’ять і мислення учнів, відпрацьовувати вміння аналізувати та узагальнювати отримані на уроках знання, формувати науковий світогляд, виховувати сумлінність та наполегливість під час виконання завдань.

Учні 5 класів з інтересом і цікавістю приймали участь у природничій грі  “Світова скарбниця рекордів

У залі засідань була проведена конференція “Ми –  за здоровий спосіб життя” для учнів 8-11 класів. Під час заходу учні презентували  у електронному  вигляді  інформацію про  вплив  шкідливих звичок на організм людин, використовуючи статистичні дані та способи профілактики  з метою попередження  різних негативних наслідків.

Для учнів 5-9 класів в актовій залі пройшов виховний захід “Подорож країною Екологія”, який підготували учні 6-Б та 8-Б класу. Метою заходу було навчити дітей економно користуватися багатствами природи та охороняти  навколишнє середовище.

Зростання кількості факторів, які негативно впливають на безпеку людини, можливість появи екстремальних, непередбачуваних ситуацій, ризик потрапляння в них пересічної людини чи дитини – все це стало, на жаль, невід’ємним атрибутом нашого життя. Слід зазначити, що загроза життю і здоров’ю людини, у більш ніж третині нещасних випадків та аварій, виникає саме через необізнаність людей щодо небезпечних та шкідливих факторів, їх впливу на життєдіяльність, незнання засобів захисту від них.

Щоб навчити дітей діяти зібрано та рішуче, не розгубитись у випадку виникнення надзвичайних ситуацій, 12 квітня  відбувся «День цивільного захисту»

Учні та педагогічний колектив школи удосконалили свої теоретичні знання і практичні навички щодо дій в умовах екстремальних ситуацій, перевірили здатність грамотно і чітко діяти , щоб захистити своє здоров’я та життя. На першому уроці у цікавій та змістовній формі класні керівники розповіли дітям про необхідність дотримання правил пожежної безпеки в побуті, під час подорожі до лісу та про небезпеку, яку несуть у собі вибухові знахідки, план дій під час радіаційної небезпеки, про правила поведінки на водоймах тощо.

Викладач предмету «Захист Вітчизни» Левицький Г.І. провів вікторини «Основи поведінки учнів у надзвичайних ситуаціях». Разом із вчителями фізичної культури Білошицькою Л.М., Угловим Є.С. провели змагання та естафети з елементами виконання нормативів, контрольних завдань за програмою «Цивільний захист».

26 квітня виповнилася 31-ша роковина з моменту страшної для всього людства техногенної ядерної катастрофи – аварії на Чорнобильській атомній електростанції.

У програмі заходу, який підготували учні 7-Б класу разом з вчителями Пономаренко Л.М. та Яценко Л.П., звучала тематична поезія, музичні твори, здійснені історичні екскурси в супроводі відео та фото матеріалів. Учнями 9-го класу розіграно сценку «Весна», якою було представлено безтурботне життя старшокласників та їх плани на майбутнє, але страшним рубежем став день – 26 квітня 1986 року.

Виступаючі зазначили, що саме завдяки мужності і самозреченню учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС вдалося зупинити дію радіації та врятувати життя мільйонам людей.

Хвилиною мовчання учні та вчителі вшанували пам’ять тих, хто першим кинувся у пекло чорнобильського реактора, тих хто віддав власне життя заради нашого майбутнього. Схилили свої голови перед усіма тими, кого сьогодні немає серед нас, хто ціною власного життя врятував життя інших.

На початку травня  2017 р. відбулось нагородження переможців олімпіад, творчих конкурсів, спортивних та інтелектуальних змагань, МАН – свято «Гордість школи-2017».

За підсумками предметних олімпіад, конкурсів та МАН нагороджено  учнів, що мають досягнення на районному та міському рівнях.

Тиждень естетичного циклу проходив у період 15.05.2017 – 19.05.2017 року. Тиждень підготувала вчитель музичного мистецтва Денисенко З.С. Під час тижня були заплановані й проведені заходи  для дітей 1-8 класів. Протягом тижня проходило 2  виставки дитячих робіт: в першій, що мала назву «Барвиста планета музики» взяли активну участь учні початкової школи (1-4 класи), а в другій – «Мистецтво: фантастичний пейзаж і «марина» очима учнів» – учні 8-А та 8-Б класів. Між учнями 6-А та 6-Б класів була проведена цікава гра «Д-шифрувальник» за темою «Знавці музики». Під кінець тижня на уроці мистецтва учні 8-А класу ознайомились з оперою  українського композитора  ХХ століття С. Гулака-Артемовського «Запорожець за Дунаєм» та переглянули оперу – фільм.

На закінчення тижня (19.05) було проведено виховний захід під назвою «Усний журнал «Віночок українських символів», де присутні були  учнів 1-4 та 5-9 класів. В заході приймали участь учні початкової школи (Сливко Іван, Білошицька Надія, Волинко Крістіна, Анастасія), а також учні 5-9 класів (Міщенко Марія, Кострицька Іванна, Борисенко Євгенія, Склярова Варвара, Білошицька Поліна, Казимірова Олександра, Сливко Катерина, Тітова Вікторія, Пузько Тарас, Хлевінська Єлизавета), а також вчитель географії Нечай С.С. Під час заходу були виконані українські пісні («Под облачком», старовинна лемківська, Христини Соловій «Тримай», українська народна пісня на слова Т.Г. Шевченка «Зацвіла в долині», колискова «Котику сіренький» та пісня Наталії Май «Котику, мурчику»).  Під час заходу діти дізнались чимало цікавого про рослинні, тваринні та символи – птахи, як символи українського народу. Діти, присутні у залі приймали участь у відгадуванні загадок, активно відповідали на запитання та підтримували виступаючих.

У травні 2017 року  відбулося свято «Прощавай, Букварику». Метою заходу було, продемонструвати як діти декламують вірші, які у них акторські здібності, чого вони навчились протягом першого класу. Адже, вони завершили працювати з першим у своєму житті підручником – Букварем. Прощались із цією мудрою і для кожної людини необхідною в житті книжкою. Свято пройшло цікаво, радісно.

Відповідно плану роботи школи  у 2016 – 2017 н.р. протягом ІІ семестру вивчався стан викладання біології. Хімії, української мови та літератури, історії та математики.

Відповідно  до плану роботи школи на 2016 – 2017 н.р. у травні 2017 року адміністрацією школи було проведено підсумкові контрольні роботи з української мови в 3, 10  класах; математики у 7–А, 7–Б класах; біології у 9 класі.

 

Контрольна робота з української мови для учнів складалася з диктанту.  Результати даного виду контролю наведено в таблиці:

 

Вчитель Клас К-сть учнів у класі Кількість учнів, що виконували роботу Високий рівень Достатній рівень Середній рівень Початковий рівень % якості
Марус Т.В. 3 35 35 17 уч. 18 уч. 100%
49 % 51 %
Сидоренко М.Д. 10 14

 

12 1 уч. 7 уч. 3 уч. 1 уч. 66 %

 

Контролю знань з математики підлягали учні 7– А, 7–Б класів. Результати контрольних зрізів з алгебри є такі:

 

Вчитель Клас К-сть учнів у класі Кількість учнів, що виконували роботу Високий рівень Достатній рівень Середній рівень Початковий рівень % якості
Згура В.Г. 7-А 23 20 2 уч. 7 уч. 5 уч. 6 уч. 45 %
10 % 35 % 25 % 30 %
Яценко Л.П. 7-Б 26 21 3 уч. 8 уч. 7 уч. 3 уч. 52 %
14 % 38 % 34 % 14 %

 

Результати контрольних зрізів з геометрії  є такі:

 

Вчитель Клас К-сть учнів у класі Кількість учнів, що виконували роботу Високий рівень Достатній рівень Середній рівень Початковий рівень % якості
Згура В.Г. 7-А 23 20 2 уч. 7 уч. 5 уч. 6 уч. 45 %
10 % 35 % 25 % 30 %
Яценко Л.П. 7-Б 26 19 1 уч. 5 уч. 10 уч. 3 уч. 31 %
5 % 26 % 53 % 16 %

 

Адміністративному контролю підлягав предмет «Біологія», який охопив учнів 9-го класу, оскільки вони в 2016 – 2017 н.р. будуть складати державну підсумкову атестацію.

Результативність цього виду діяльності можна оцінити з інформації, яка викладена нижче:

 

Вчитель Клас К-сть учнів у класі Кількість учнів, що виконували роботу Високий рівень Достатній рівень Середній рівень Початковий рівень % якості
Литвиненко Т.А. 9 26 24 5 уч. 10 уч. 8 уч. 1 уч. 63 %
21 % 42 % 33 % 4 %

 

Порівняно з минулим навчальним роком менш результативною була робота щодо залучення учнів до науково-дослідницької діяльності. У поточному навчальному році учнями школи було підготовлено 2 роботи. Усі  стали призерами І (районного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту МАН:

– Руденко Тетяна (9 кл.) – ІІІ місце з математики (керівник роботи – Кісіль Ю.В.);

– Пасічник Олександра (10 кл.) – ІІ місце із української літератури (керівник роботи – Сидоренко М.Д.).

У ІІ етапі конкурсу-захисту участі не брали.

Відповідно до плану роботу школи у 2016 – 2017 н.р. проводився класно-узагальнюючий контроль у 4-му, 9-му класах, про що видано відповідні накази по школі.

 

Учні школи закінчили  2016 – 2017 н.р.  з такими підсумками:

Клас Кількість учнів Рівень навчальних досягнень % якості навчання
Високий Достатній Середній Початковий
2 – А 26 3 15 8 70 %
2 – Б 22 7 9 6 73 %
3 35 4 22 9 74 %
4 33 3 14 13 3 51 %
5 – А 21 2 10 7 2 58 %
5 – Б 16 4 10 2 25 %
6 – А 21 5 12 4 24 %
6 – Б 22 1 7 11 3 36 %
7 – А 25 2 7 13 3 36 %
7 – Б 26 1 7 17 1 31 %
8 – А 22 2 5 15 32 %
8 – Б 18 10 8 0 %
9 26 7 12 7 27 %
10 14 3 4 7 21 %
11 21 2 8 10 1 48 %
Висновок 8 % 35 % 45 % 12 % 43 %

 

Аналіз результативності показує, що у 8 – Б   класі самий низький відсоток якості навчання (він взагалі відсутній, тобто 0 %), а у  3  класі  – самий високий (74  %). Тільки у 2 – А, 2 – Б, 3, 8 – А класах немає учнів, які мають початковий рівень навчальних досягнень. А учні 5 – Б, 6 – А, 8 – Б, 9, 10  класів взагалі не мають учнів, які б закінчили навчальний рівень тільки з високим рівнем.

У порівнянні з І семестром виглядає так:

 

 

 

Рівень навчальних досягнень 2 – А  класу

 

Результати навчальних досягнень погіршилися: виріс середній рівень за рахунок зниження достатнього, проте незначно виріс високий рівень.

 

Рівень навчальних досягнень 2 – Б  класу

 

Результати навчальних досягнень покращилися: виріс високий рівень за рахунок зниження достатнього, проте незначно виріс середній рівень.

 

Рівень навчальних досягнень 3  класу

 

Результати навчальних досягнень покращилися: виріс високий та достатній рівні за рахунок зниження середнього.

 

Рівень навчальних досягнень 4  класу

 

Результати навчальних досягнень погіршився: знизився достатній рівень за рахунок збільшення середнього і появи початкового.

 

Рівень навчальних досягнень 5 – А  класу

 

Результати навчальних досягнень покращилися: виріс високий та достатній рівні за рахунок зниження середнього і початкового.

 

Рівень навчальних досягнень 5 – Б  класу

 

Результати навчальних досягнень погіршилися: знизився достатній, незначно – середній рівні, як результат, – з’явився початковий.

 

 

 

 

Рівень навчальних досягнень 6 – А  класу

 

Результати навчальних досягнень погіршилися: знизився достатній рівень, підвищився початковий – виріс середній.

 

Рівень навчальних досягнень 6 – Б   класу

 

Результати навчальних досягнень покращилися: виріс високий та достатній рівні за рахунок зниження середнього.

 

Рівень навчальних досягнень 7 – А класу

 

Результати навчальних досягнень покращилися: виріс достатній рівень за рахунок зниження середнього і початкового.

 

 

 

Рівень навчальних досягнень 7 – Б   класу

 

Результати навчальних досягнень неоднозначні: з одного боку – зниження високого рівня, з іншого – виріс достатній рівень за рахунок зниження середнього.

 

Рівень навчальних досягнень 8 – А класу

 

Результати навчальних досягнень покращилися: виріс достатній рівень за рахунок зниження середнього та початкового.

 

Рівень навчальних досягнень 8 – Б  класу

 

Результати навчальних досягнень погіршився: зник достатній рівень – за рахунок підвищення середнього.

 

 

 

 

Рівень навчальних досягнень 9 класу

 

            У зв’язку з отриманням документів про освіту, учні 9-го класу покращили результати навчальної діяльності: знизився початковий рівень, за рахунок чого виріс достатній та середній. Проте дивує той факт, що 27 % учнів отримали у свідоцтва про базову загальну середню освіту оцінки початкового рівня.

 

Рівень навчальних досягнень 10 класу

       Результати учнів 10-го класу викликають занепокоєння: підвищився початковий рівень.

 

Рівень навчальних досягнень 11 класу

     

Традиційно спостерігається значне підвищення рівня навчальних досягнень порівняно з І семестром в учнів 11-го класу, що пояснюється впливом середнього бала атестата при вступі до ВНЗ: зник початковий рівень, знизився середній, за рахунок чого виріс достатній.

Учні, які мають високий рівень навчання є у класах:

– 2 – А клас: Аліменко Д., Андрієвська С., Арсангірієв А.;

– 2 – Б клас: Алексійчук Д., Биканова Є., Костік А., Лахно В., Кондратьєва А., Поплавський Я., Прохорович М.;

– 3 клас: Білошицька Н., Романова А., Шолух Б., Ющенко М.;

– 4 клас: Гейко К., Кондрацька Д., Новікова Т.;

– 5 – А клас: Заруцький Я.,  Ткаченко О.;

– 6 – Б клас: Чернікова К.;

– 7 – А клас: Адамчук Д., Тарасенко М.;

– 7 – Б клас: Брайко О.;

– 8 – А клас: Білошицька П., Казимірова О.;

– 11 клас: Ковбас Ю., Щерба Д.

Учнів із випускників 2017 року, які отримали свідоцтво з відзнакою – немає. Проте є дві учениці 11 класу Ковбас Ю. та Сяркі Д., які нагороджені золотими медалями «За високі досягнення у навчанні».

Провівши детальний аналіз навчальних досягнень по предметах, маємо, що є певна кількість учнів, які мають по одній оцінці 9 балів, а решта – 10 – 12 балів, що вказує на те, що вони можуть бути потенційними відмінниками. Це 20 учнів: Атаманчук Д. (2 – А клас) – українська мова, Давидова У. (2 – А клас) – українська мова, Костромін Д. (2 – А клас) – англійська мова, Соломійчук С. (2 – А клас) – українська мова, Андросюк І. (2 – А клас) – математика, Кузьміних С. (2 – А клас) – математика, Вишняк О. (2 – Б клас) – англійська мова, Маглич Д. (2 – Б клас) – українська мова, Тимчук Д. (2 – Б клас) – математика, Цимбал К. (2 – Б клас) – літературне читання, Давиденко М. (3 клас) – англійська мова, Мироненко Г. (3 клас) – англійська мова, Ярошенко А. (3 клас) – математика, Булигіна А. (4 клас) – англійська мова, Васякова А. (4 клас) – українська мова, Литвиненко Д. (4 клас) – українська мова, Добровольська Д. (6 – А клас) – українська мова, Щокіна В. (6 – А клас) – українська мова, Малєєва М. (6 – А клас) – українська література, Красун О. (7 – Б клас) – геометрія.

Є категорія учнів, які закінчили 2016 – 2017 н.р. з двома оцінками достатнього рівня – 7 учнів: Дрогуль П. (3 клас) – українська мова та математика, Марусова А. (3 клас) – українська мова та математика, Кузьменко С. (4 клас) – українська мова та англійська мова, Лємішевський В. (4 клас) – українська мова та англійська мова,  Пахно Д. (5 – А клас) – українська мова та математика, Рушина А. (5 – Б клас) – англійська мова та математика, Черікова А. (7 – А клас) – алгебра та геометрія.

Учнів, які  закінчили навчальний рік  з однією оцінкою  середнього  рівня – 35 учнів, що становить 10  % від загальної кількості учнів: Грибок О. (2 – А клас) – українська мова, Кириєвський Т. (2 – А клас) – математика, Клубаєц В. (2 – А клас) – англійська мова, Ларченко М. (2 – А клас) – математика, Лук’янов Д. (2 – А клас) – математика, Жума Т. (2 – Б клас) – математика, Колесніков Д. (2 – Б клас) – англійська мова, Леон В. (2 – Б клас) – математика, Копусь М. (3 клас) – англійська мова, Феркель В. (3 клас) – англійська мова, Хлевінська Д. (3 клас) – англійська мова, Шинкаренко В. (3 клас) – англійська мова, Громницька К. (4 клас) – математика, Калюжна М. (4 клас) – математика, Кедо М. (4 клас) – англійська мова, Рєзнік О. (4 клас) – українська мова, Семенчук С. (4 клас) – англійська мова, Бакулін А. (5 – А клас) – українська мова, Гергель С. (5 – А клас) – українська мова, Трофименко І. (5 – А клас) – математика, Бондарчук Ю. (5 – Б клас) – англійська мова, Хитрич Р. (5 – Б клас) – англійська мова, Бєлова В. (6 – А клас) – математика, Старовойтова М. (6 – А клас) – українська мова, Разінкова В. (6 – Б клас) – англійська мова, Гречка В. (7 – А клас) – англійська мова, Паламарчук О. (7 – А клас) – англійська мова, Сірак З. (7 – А клас) – англійська мова, Грищенко Н. (7 – Б клас) – геометрія, Йовенко А. (7 – Б клас) – зарубіжна література, Овсяник О. (8 – А клас) – всесвітня історія, Усачов Р. (8 – А клас) – всесвітня історія, Кучеренко А. (8 – Б клас) – англійська мова, Пилипенко Д. (8 – Б клас) – англійська мова, Никонова С. (10 клас) – українська література.

Учнів, які мають початковий рівень, – 41:

  1. Гулієва А. (4 клас) – англійська мова;
  2. Діхтяр Я. (4 клас) – англійська мова, математика;
  3. Шевченко В. (4 клас) – англійська мова, математика;
  4. Лопата М. (5 – А клас) – українська мова, математика;
  5. Шабаш В. (5 – А клас) – українська мова;
  6. Лір Е. (5 – Б клас) – українська література, зарубіжна література;
  7. Вашуленко В. (5 – Б клас) – українська мова, українська література, зарубіжна література, англійська мова, історія України, «Мій Київ», природознавство, інформатика;
  8. Говійко О. (6 – А клас) – українська мова, українська література, історія, географія;
  9. Соломченко Д. (6 – А клас) – українська мова, українська література;
  10. Сьомченко А. (6 – А клас) – українська література;
  11. Гніденко А. (6 – А клас) – українська література;
  12. Захарчук Я. (6 – Б клас) – англійська мова;
  13. Сергієнко К. (6 – Б клас) – англійська мова;
  14. Штепа Я. (6 – Б клас) – англійська мова;
  15. Гаращенко Г. (7 – А клас) – англійська мова, алгебра, геометрія, фізика, основи здоров’я;
  16. Жадік В. (7 – А клас) – алгебра, геометрія, фізика, основи здоров’я;
  17. Фузік В. (7 – А клас) – алгебра, геометрія;
  18. Клубаєц В. (7 – Б клас) – історія України;
  19. Бурлака Ж. (8 – Б клас) – зарубіжна література;
  20. Вовк О. ( 8 – Б клас) – англійська мова;
  21. Громницький М. (8 – Б клас) – англійська мова;
  22. Каменська Д. (8 – Б клас) – зарубіжна література, англійська мова, алгебра;
  23. Кривенко Н. (8 – Б клас) – українська мова, алгебра, геометрія, фізика;
  24. Мітєв М. (8 – Б клас) – українська мова, українська література, зарубіжна література, англійська мова, історія України, всесвітня історія, алгебра, геометрія, фізика;
  25. Москаленко І. (8 – Б клас) – українська мова, українська література, зарубіжна література, англійська мова, історія України, всесвітня історія, алгебра, геометрія, фізика;
  26. Якім О. (8 – Б клас) – українська мова, українська література, зарубіжна література, англійська мова, історія України, всесвітня історія, алгебра, геометрія, фізика;
  27. Войтюк О. (9 клас) – українська література, англійська мова, алгебра;
  28. Ворона В. (9 клас) – англійська мова;
  29. Грибок О. (9 клас) – українська література, англійська мова;
  30. Несик В. (9 клас) – українська література;
  31. Прокопенко Б. (9 клас) – українська література;
  32. Хабусєв Р. (9 клас) – українська література;
  33. Цегельник М. (9 клас) – українська мова, українська література, всесвітня історія, алгебра, геометрія;
  34. Козка Д. (10 клас) – алгебра, геометрія;
  35. Мельниченко Г. (10 клас) – історія України, геометрія;
  36. Харюк С. (10 клас) – українська література, фізика;
  37. Хуторна К. (10 клас) – українська мова, українська література, зарубіжна література, історія України, всесвітня історія, правознавство, алгебра, геометрія, фізика, хімія;
  38. Штелюк А. (10 клас) – українська література;
  39. Яготенко Н. (10 клас) – українська мова, українська література, зарубіжна література, алгебра, геометрія, технології;
  40. Ярмоленко В. (10 клас) – українська мова, українська література, зарубіжна література, алгебра, геометрія;
  41. Пресс А. (11 клас) – українська мова, українська література, астрономія, фізика.

Протягом 2016 – 2017 н.р. було організоване індивідуальне навчання для:

– учня 1 – Б класу Щуренка Даніїла – 5 годин (консультативний висновок № 8988 Київського міського психоневрологічного диспансеру № 4);

– учня 2 – Б класу Знака Артема – 5 годин (довідка ЛКК № 42 від 13.10.2016 р.);

– учня 5 – А класу Бондарця Олексія – 8 годин (довідка ЛКК № 10 від 24.03.2017 р.);

– учня 5 – Б класу Січкаренка Олександра – 14 годин ( витяг засідання ПМПК від 16.05.2016 р. № 203/1764, консультаційний висновок № 3446 від 31.05.2016 р. Київського міського психоневрологічного диспансеру № 4, посвідчення дитини-інваліда ААВ № 007549);

– учня 6 – А класу Малюнкіна Володимира – 14 годин (довідка ЛКК № 31 від 25.01.2017 р., посвідчення дитини-інваліда ААБ № 038860);

– учениці 7 – А класу Гречки Вероніки – 14 годин (довідка ЛКК № 404 від 08.12.2016 р., інвалідне посвідчення ААБ № 052531);

– учня 7 – А класу Калу Федіра-Фіделіса Агбу – 8 годин (довідка ЛКК № 125 від 29.11.2016 р.);

– учениці 7 – Б класу Бобрової Єлизавети – 8 годин (довідка ЛКК № 43 від 18.10.2016 р.).

Перевірка журналів обліку занять з учнями, які навчаються за індивідуальною формою навчання, показало, що для всіх учнів заведені журнали, записи ведуться охайно, відповідно до вказівок щодо ведення класних журналів. Заступником директора школи з навчально-виховної роботи Кісіль Ю.В. проводиться постійна перевірка якості заповнення відповідних журналів та вивчення письмової документації вчителів – календарних та поурочних планів. З метою контролю за доцільністю розподілу годин за темами календарне планування індивідуального навчання розглянуто на засіданнях шкільних методичних об’єднань, погоджено з заступником з НВР і затверджено директором школи.

За результатами перевірки на кінець навчального року програма в усіх учнів виконана в повному обсязі.

Якість навчальних досягнень учнів виглядає саме так:

№ з/п Прізвище та ім’я учня Клас Рівень навчальних досягнень % якості навчання
Високий Достатній Середній Початковий
1. Знак Артем 2 – Б 40 % 60 % 100 %
2. Бондарець

Олексій

5 – А 45 % 55 % 45 %
3. Січкаренко Олександр 5 – Б 73 % 27 % 100 %
4. Малюнкін Володимир 6 – А 31 % 38 % 31 % 69 %
5. Гречка Вероніка 7 – А 18 % 82 % 100 %
6. Калу Федір-Фіделіс Агбу 7 – А 12 % 71 % 17 % 83 %
7. Боброва Єлизавета 7 – Б 41 % 59 % 100 %

 

Протягом навчального семестру здійснювалася повноцінна заміна вчителів, які перебували на лікарняних, відпустках, сесіях  та курсах підвищення кваліфікації. Це надало можливість уникнути відставання в навчальному матеріалі і виконати навчальні програми.

Завдання, які стояли перед педагогічним колективом у 2016 – 2017 н.р., – виконано. Проте вчителям школи у 2017 – 2018 н.р. слід звернути більшу увагу:

 – на якісну  підготовку до уроків (використання ІКТ);

– на підготовку різнорівневих завдань для контрольних робіт;

– на якісну підготовку учнів випускних класів до ЗНО;

– на проведення факультативних занять, яке не повинно бути формальним, а орієнтоване на роботу з обдарованими учнями та допомогу невстигаючим, тощо.

 

Виходячи із вищезазначеного,

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Визнати роботу педагогічного колективу у 2016 – 2017 н.р. задовільною.
  2. Заступнику директора школи з навчально-виховної роботи Кісіль Ю.В.:

2.1. Спланувати методичні заходи з педагогічними кадрами школи на 2017 – 2018 н.р. з урахуванням позитивного досвіду минулих навчальних років та попередження недоліків, допущених у роботі.

2.2. У серпні 2017 р. на педагогічній раді проаналізувати результативність навчально-виховного процесу за підсумками державної підсумкової атестації, олімпіад, конкурсів, МАН, зовнішнього незалежного оцінювання.

2.3. Створити умови для активізації діяльності наукового товариства учнів, залучити обдарованих дітей до науково-дослідницької діяльності.

2.4. У серпні 2017 р. на засіданні методичної ради школи докладно проаналізувати результати методичної роботи за 2016 – 2017 н.р.

2.5. Розробити проекти планів роботи методичних об’єднань на 2017 – 2018 н.р. відповідно до річного плану роботи школи, основних напрямків діяльності та до 10.09.2017 р. подати на затвердження директору школи.

2.6. Передбачати під час планування роботи участь кожного педагога у методичній роботі школи.

  1. Учителям-предметникам:

3.1. Систематично працювати над підвищенням рівня самоосвіти, внести корективи у власну науково-методичну проблему відповідно до методичних завдань навчального закладу.

3.2. Удосконалювати рівень підготовки узагальнених матеріалів з досвіду роботи.

3.3. Працювати над впровадженням інноваційних методик з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу.

  1. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора школи з навчально-виховної роботи Кісіль Ю.В.

 

 

 

 

                      Директор школи                             Семенюк  О.Є.

 

Поширити новину